Frequently Asked Questions
Wij hanteren doorgaans één tot twee verzenddagen per week, op mogelijke dagen zoals maandag, donderdag of vrijdag.
Het is belangrijk op te merken dat de exacte verzenddagen niet vaststaan en afhankelijk zijn van operationele planning.
In het weekend wordt er niet bezorgd, houdt er dus rekening mee, wanneer u de bestelling op geeft.
Uiteraard kan het voorkomen dat door externe factoren, uw bestelling een x dag later bezorgd wordt, de actuele status hiervan kunt u bekijken in uw verkregen track and trace e-mail. Deze e-mail wil wel eens in uw spam folder belanden.
Graag vernemen wij voorafgaand hieraan van u het volgende :
- Het factuurnummer en reden waarom u uw goederen retourneert.
- Vergewis u zich ervan dat:
- De retourverzendkosten zijn voor uw rekening.
- De goederen bevinden zich nog in de originele en onbeschadigde verpakking.
- Op maat gemaakte goederen kunnen niet geretourneerd worden.
- Voeg een kopy factuur bij uw retourzending.
- Na aankomst zullen wij uw goederen beoordelen voor restitutie.
- Gelieve geen retourzendingen per PostNl
- Via contact kunt u uw retour aanmelden